Κυριακή 23 Δεκεμβρίου 2012

Αξία ανεκτίμητη.....


Προπαραμονή Χριστουγέννων σήμερα και έκανα ότι καλύτερο.
Βόλτα στην αγορά για τα καθιερωμένα δώρα στα αγόρια μου..... Όχι, όχι, δεν έχω παιδιά αλλά έχω δύο υπέροχα αγόρια για βαφτισίμια.
Ο μεγάλος στα 19 και ο μικρός στα 12.... τώρα θα με συμπληρώσουν και οι δύο "19μισή και  12μιση νονά..."
καλά καλά... μην βιάζεστε και τόσο να μεγαλώσετε.... 
Ήταν η πρώτη φορά που συναντηθήκαμε και οι τρεις μαζί για τα ψώνια μας.
Μέχρι τώρα τους αγόραζα εγώ ότι ήθελα, γιατί σχεδόν ποτέ δεν μπήκα στην λογική να τους αγοράσω ότι ζητούσαν.
Εντάξει, είπα σχεδόν ποτέ.
Αλλά τήρησα έναν αυστηρό κανόνα μέχρι σήμερα. Δεν τους δώρισα ποτέ πολεμικό παιχνίδι. Ποτέ.
Θυμάμαι μια φορά, έψαχνα ώρες και μέρες για να βρω σε κάποιο κατάστημα έναν GI Jo που δεν είχε ούτε ένα όπλο..... βρήκα....

Μετά καθίσαμε για καφεδάκι και κουβεντούλα στην πλατεία Αριστοτέλους....
Για κάποια που έλεγε πάντα ότι αν αποκτούσε παιδιά θα ήθελε να είναι μόνο κορίτσια, έχω να δηλώσω ότι απολαμβάνω αυτές τις συναντήσεις.... Είναι σαν να μπαίνω σε ανεξερεύνητα εδάφη....
Απλή αγορίστικη λογική... ενδιαφέροντα πολύ μακρινά από τα δικά μου..... μία οπτική του κόσμου, της οικογένειας, του σχολείου τελείως αντίθετη από την φλύαρη και πολύπλοκη δική μου.....
Μαθαίνω από τα αγόρια μου, και είμαι πολύ υπερήφανη για το πως εξελίσσονται.....

Καλές γιορτές να έχετε παιδιά, για μένα είστε αξία ανεκτίμητη......

Καλές γιορτές και σε όλους εσάς, να περάσετε καλά με τους αγαπημένους σας......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου