Σάββατο 29 Δεκεμβρίου 2012

Περιμένοντας να περάσουν οι γιορτές.....

Όλο τον χρόνο περιμένουμε τα Χριστούγεννα.... Βέβαια παλιότερα τα περιμέναμε γιατί παίρναμε ωραίους παχουλούς διπλούς μισθούς.....

Φέτος απλά τα περιμέναμε για να νιώσουμε λιγάκι χαρά..... χμ.... ναι δεν ξέρω αν αυτό ακούγεται σωστό αλλά όλοι οι φίλοι μου προγραμμάτιζαν από αρκετά νωρίς το τι θα κάνουν. Υπάρχει βέβαια η στροφή του να μαζευτούμε στα σπίτια....
και όλοι έκαναν αγώνα δρόμου για να κανονίσουν ποιες μέρες θα είναι σε ποιο σπίτι......
αυτό ήταν που έκανε την διαφορά φέτος. Μετά από αρκετά χρόνια όλες οι μέρες μου ήταν κλειστές.
Για φαγητό μεσημεριανό, ρεβεγιόν παραμονών, καφέ ή απλά ένα ποτό, έτρεχα και δεν έφτανα....
Μάλλον για να το θέσω πιο σωστά, έτρωγα και δεν χώνευα.....
και έχω ακόμα την πρωτοχρονιά και τα Φώτα.... αν υπολογίζω σωστά θα χωνέψω μέσα Φεβρουαρίου..

Και φυσικά έχω πάρει διαζύγιο από την ....ζυγαριά μου....
την έχω καταχωνιάσει κάτω από το κρεββάτι για να μην την βλέπω... αλλά την αισθάνομαι....
κάθε φορά που πέφτω για ύπνο με κοροϊδεύει και μου λέει: "σήμερα το στρώμα βούλιαξε 7 1/2 χιλιοστά παραπάνω... σύνολο βουλιάγματος από την έναρξη των εορτών 1,2 εκατοστά...... υπολογίζω τελικό συνολικό βούλιαγμα μέχρι τις 7 Ιανουαρίου 2,3 εκατοστά..." .......

ευτυχώς που μέχρι τώρα δεν έχω δει εφιάλτη με την ζυγαριά να με κυνηγάει.....

Πάντως αν και είμαστε μετα βίας στην μέση των εορτών έχω να δηλώσω ότι φέτος είναι διαφορετικές. Πιο ζεστές, πιο οικογενειακές, πιο όμορφες, και με ένα γέλιο αβίαστο....
Οι σχέσεις που είχαν χαλαρώσει ξανά ΄σφιξαν.... δεν σκεφτόμαστε σε πιο μπαράκι να πάμε αλλά τσακωνόμαστε σε πιο σπίτι θα βρεθούμε μετά την παραδοσιακή οικογενειακή αλλαγή του χρόνου.....

το μόνο που δεν περιμένω με λαχτάρα είναι εκείνη η Δευτέρα.... ξέρετε για πια Δευτέρα λέω.... όχι για την Δευτέρα Παρουσια ή την άλλη την Καθαρή....... αλλά για την Δευτέρα της δίαιτας.....
με πιάνει κρύος ιδρώτας όταν σκέφομαι το ειρωνικό χαμόγελο της ζυγαριάς μου, και την ακούω να μου λέει : " βρε καλώς τα τα παιδιά......".....

Δεν θα σας ευχηθώ από τώρα καλή χρονιά..... σίγουρα θα βρω λίγο χρόνο να τριγυρίσω στο διαδίκτυο και να σας δω.....

Καλά να περνάτε προς το παρόν....
Ali...


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου