«Μόδα είναι και γυρίζει», «το ρούχο πρέπει να το φοράς, όχι να σε φοράει» και άλλα τέτοια…αποφθέγματα, καταδυναστεύουν το χώρο της μόδας, που ας το παραδεχτούμε, ενδιαφέρει όλους μας.
Δυστυχώς, άλλοι απλά κοιτάμε και άλλοι παρατηρούμε. Περί μόδας, ο λόγος και ας δούμε ποια είναι εκείνα τα στιλιστικά ατοπήματα, που θεωρούμε ότι κανείς δεν θα προσέξει κι όμως συμβαίνει το εντελώς αντίθετο;
Μπορεί να είναι θέμα γούστου, μπορεί να είναι θέμα μόδας ή attitude, σε όλες τις περιπτώσεις όμως είναι εκεί που θα «πέσει» το μάτι των περισσοτέρων: στο μήκος του παντελονιού. Μάλιστα, στην περίπτωση των γυναικών, το θέμα είναι αρκετά περίπλοκο.
Ο λόγος είναι απλός: για όλα φταίνε τα τακούνια. Αν ένα παντελόνι είναι ιδανικό για flat, φυσικά δεν θα είναι το ίδιο με τις αγαπημένες σας γόβες. Στην αντίθετη περίπτωση δε, όπου το τακούνι ταιριάζει εξαιρετικά με το αγαπημένο σας παντελόνι και εσείς αποφασίστε να το συνδυάσετε με τις «μπαρετούλες» σας, τότε το θέμα …σέρνεται.
Να θυμάστε, ότι το παντελόνι σε κάθε περίπτωση «πρέπει» από την πίσω πλευρά να αγγίζει σχεδόν το έδαφος, χωρίς όμως να το ακουμπά.
Μεγάλη υπόθεση (μάλλον) τα μανίκια. Κανονικά πρέπει να ξεπερνούν ελάχιστα τον καρπό χωρίς να φτάνουν όμως μέχρι τον αντίχειρα. Από την άλλη, ένα μανίκι, κάμποσα εκατοστά πάνω από τον καρπό, είναι κάτι που παρατηρούν όλοι. Η λύση για τον ανδρικό πληθυσμό είναι να μη φορούν σακάκια ενώ για τις γυναίκες υπάρχει και η εναλλακτική του σακακιού... τρία τέταρτα, τώρα που η θερμοκρασία έχει ανέβει, είναι ιδανικό.
Μπορεί ο λόγος ύπαρξής της να είναι πρακτικός, αλλά η ζώνη έχει γίνει αναπόσπαστο αξεσουάρ, ειδικά όταν φοράτε παντελόνι. Μάλιστα, θεωρείται τόσο must, που οι περισσότεροι θα παρατηρήσουν την έλλειψή της, ειδικά στα ανδρικά κοστούμια. Όσο casual και αν θέλετε να δείχνετε, η ζώνη δυστυχώς σας προδίδει, ότι ήσασταν βιαστικοί το πρωί.
Μπορεί «τα ράσα να μη κάνουν τον παπά», τα σωστά αξεσουάρ όμως κάνουν το σύνολο. Όσο και αν επιμένετε εσείς στους μεγάλους …κρίκους περασμένων δεκαετιών (ειλικρινά, περασμένων είναι δεν κάνουμε πλάκα) και στο ασορτί κολιέ, βραχιόλι, οτιδήποτε τέλος πάντων, η αλήθεια είναι ότι ένα αξεσουάρ μπορεί να σας κατατάξει στις πιο κακοντυμένες, που οι περισσότεροι δεν θα αφήσουν ασχολίαστη. Προσοχή: το ίδιο ισχύει για τα ρολόγια (και τις γραβάτες) των ανδρών. Καλύτερα να μη φορέσετε καθόλου, παρά η επιλογή σας να γίνει αντικείμενο σχολιασμού.
Ως γνωστόν, όλοι κοιτούν τα παπούτσια. Μάλιστα, υπάρχουν και φήμες που θέλουν πολλές γυναίκες να κρίνουν έναν άντρα από τα παπούτσια που φορά. Όπως και να έχει (και για τον φόβο των Ιουδαίων, ειδικά οι άντρες) καλό θα ήταν να ρίχνετε μία ματιά…χαμηλά πριν βγείτε από το σπίτι.
Λίγο το στρες, λίγο το τρέξιμο (άντε και το πλύσιμο των πιάτων) πόσοι είναι αυτοί που μπορούν να κάνουν μία χειραψία και να επιμείνουν επιδεικτικά, προβάλλοντας με χάρη και καμάρι τα νύχια τους; Αν δεν είστε από αυτούς, μάλλον πρέπει να μάθετε, ότι τα καλοφτιαγμένα νύχια είναι τελικά ένα σημείο που προσέχουν πολλοί. Δε χρειάζεται να είναι φτιαγμένα από επαγγελματία, αλλά τουλάχιστον να είναι προσεγμένα. Προσοχή: ξεχάστε οι γυναίκες τα «μυτερό» νύχι των 80s και καλό θα ήταν να μην προβαίνετε σε υπερβολές περίτεχνου μανικιούρ. Το ουδέτερο και απλό είναι πάντα πιο γοητευτικό.
Η πρώτη εντύπωση πάντα μένει και αν αυτή η εντύπωση περιλαμβάνει τα …βρεγμένα σας μαλλιά, δεν είναι η καλύτερη. Προφανώς, η καθαριότητα επιβάλλεται, αλλά δεν θα ήταν άσχημα να φροντίζατε να στεγνώσετε τα μαλλιά σας πριν βγείτε από το σπίτι. Το φρεσκολουσμένο μαλλί, μπορεί να μυρίζει ωραία, αλλά η υπερβολή του «λούστηκα και βγήκα» προδίδει έναν ατημέλητο άνθρωπο.
Πριν ανοίξετε την πόρτα του σπιτιού σας, κάντε μία χάρη στον εαυτό σας και κοιταχτείτε στον καθρέφτη, για να εντοπίσετε τις τελευταίες λεπτομέρειες. Σιγουρευτείτε, ότι φοράτε όλα όσα θα θέλατε να φορέσετε και ότι το άρωμα που βάλατε δεν σας κόβει (στην κυριολεξία) την ανάσα.
Όλα τα υπόλοιπα είναι θέμα γούστου, είτε περνάνε απαρατήρητα είτε όχι.
Πηγή: http://www.clickatlife.gr/story/euzoia/8-stilistika-atopimata-pou-nomizoume-oti-pernoun-aparatirita-alla-den?id=2292912&utm_source=naftemporiki&utm_medium=slider&utm_content=clickatlife_articles&utm_campaign=clickatlife_slider
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου