Τρίτη, 23 Απριλίου 2013

Το γιαούρτι στη διατροφή μας: Τι σου προσφέρει;










Κάνε το σωστό πρόγραμμα διατροφής από την ειδικό για να χάσεις κιλά και πόντους μόνο από την κοιλιά! 
Ιδανικό για αδυνάτισμα, γεμάτο ασβέστιο και βιταμίνες! Μάθε τα πάντα για τα συστατικά του και τα νέα ειδικά γιαούρτια από τον ειδικό!


 







Το γιαούρτι προέρχεται από το αγελαδινό, κατσικίσιο ή πρόβειο γάλα, το οποίο βράζεται και αργότερα, όταν η θερμοκρασία του κατέβει στους 40-50°C, προστίθεται η μαγιά και αφήνεται να πήξει.

Αποτελεί υψηλής θρεπτικής αξίας τρόφιμο, καθώς είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, όπως πρωτεΐνες, λίπη, υδατάνθρακες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία. Συγκριτικά με τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα υπερτερεί όσον αφορά την αφομοίωση των συστατικών του από τον οργανισμό, καθώς oι ζυμώσεις που έχει υποστεί και η παρουσία μικροοργανισμών δημιουργούν ένα εξαιρετικό υπόστρωμα για την απορρόφηση των συστατικών του. 

Ειδικότερα όσον αφορά τα επιμέρους συστατικά του:

1. Περιέχει υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνες, με πολύ καλή βιοδιαθεσιμότητα.
2. Επίσης, περιέχει υδατάνθρακες, με ελάχιστη ή καθόλου λακτόζη, γεγονός ιδιαιτέρως σημαντικό, καθώς αποτελεί τη λύση εκλογής για άτομα με δυσανεξία στο γάλα λόγω έλλειψης του ενζύμου που διασπά τη λακτόζη.
3. Βιταμίνη Α
4. Βιταμίνη D
5. Κάλιο, νάτριο, μαγνήσιο, φώσφορο και μικρά ποσά σιδήρου.
6. Πηγή ασβεστίου, προάγοντας την ανάπτυξη αλλά και διατήρηση της οστικής μάζας, την καλή υγεία των δοντιών και την εν γένει σωστή λειτουργία του οργανισμού.
7.Ένα ιδιαιτέρως σημαντικό δεδομένο που προέρχεται από τελευταίες μελέτες δείχνουν ότι η αύξηση της κατανάλωσης γιαουρτιού και γενικότερα γαλακτοκομικών προϊόντων αναστέλλει τη λιπογένεση και μπορεί να συμβάλλει στη μείωση του σωματικού βάρους.
8. Βοηθά στην εντερική λειτουργία
9. Επίσης, το γιαούρτι παρουσιάζει υψηλό βαθμό αφομοίωσης και απορρόφησης των συστατικών του. Είναι κατά συνέπεια σημαντικό να ενταχθεί τόσο το γιαούρτι όσο και τα υπόλοιπα γαλακτοκομικά προϊόντα στο καθημερινό μας διαιτολόγιο.
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου